Reklamační řád

REKLAMACE:

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s platným právním řádem.
Zboží k reklamaci, prosím zašlete na naší doručovací adresu: Náměstí republiky 699, Studénka 742 13.
Před odesláním reklamace nás informujte krátkou zprávou na mail: obchod@promi.cz , následně vám bude odeslán formulář reklamačního protokolu k vyplnění.
Bez vyplněného reklamačního protokolu nebude reklamace přijata.
Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě.
Prodejce neodpovídá za poškození zboží způsobené třetí stranou. Tzn. při obdržení zboží má nakupující povinnost si jej ihned zkontrolovat. V případě zjištění vad je nutno vše nahlásit prodávajícímu a dopravci, který zboží přivezl.
Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím a nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se však na vady způsobené nešetrným zacházením či mechanickým poškozením.
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 30 dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Vrácení zboží pak proběhne do 14 dnů.

Vrátit lze zboží pouze nepoužité, nevyprané, čisté a nejlépe v originálním obalu (originální obal není podmínkou).
V případě, že zboží již bylo použité - vypráno, vyhrazujeme si právo ponížení částky o 50% a to z toho důvodu, že zboží již nelze prodat jako nové.
Nelze rovněž použité zboží vyměnit za nové.

V rámci velkoobchodního prodeje ovšem neakceptujeme vrácení zboží bez udání důvodů.
Nemůžeme přijmout podnikatelské riziko klienta a proto pokud bylo zboží z naší strany dodáno v termínu a současně koncový zákazník klientovi zruší objednávku, nemůže klient požadovat vrácení zboží a nárok na finanční náhradu.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit reklamované zboží a stručný popis závady.
Při uplatnění reklamace vás prosíme o přiložení dokladu o koupi zboží + vyplněný reklamační protokol. Bez tohoto dokladu nebude možné reklamaci uplatnit.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- poškozené zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dovozcem při převzetí),
- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,
- neodborným zacházením,
- zboží bylo poškozeno živly,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním.

Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.

Přejete si být informováni o novinkách a aktuálních akcích? Budeme Vám je pravidelně zasílat na Váš e-mail.